Great battles: Carlos Sainz vs Nasser Al-Attiyah
S1, E2: In an electrifying showdown, Dakar Legends Nasser Al-Attiyah and Carlos Sainz join us in the heart of the camp to share a unique insight into their friendship and rivalry.