Great Expectations
S1, E8: With a history of giving bad gifts, Claire is determined to surprise Phil with an amazing anniversary present - a private performance by one of their favorite musicians, Izzy LaFontaine! However, it turns out to be a surprise in more ways than one. Meanwhile, Mitchell and Cameron call up their party-girl bestie, Sal, for a long overdue night out on the town.