Green Light
S3, E4: Walt loses control as he reacts to Skyler’s admission, endangering his job and his relationships with Saul and Jesse. Hank believes he finally has a strong lead on his investigation into Heisenberg’s blue meth. An empowered Jesse adopts a new attitude.