Green with Envy
S1, E6: Lucas and the crew build a Caribbean destination in a landlocked backyard. Its a clash of wills, as the clients demand that a reluctant Lucas use some green rocks to create a tropical oasis with a sand bottom, salt water pool loaded with features.