Grill, Interrupted
S6, E19: Jay’s birthday brings everyone together and Phil is beside himself over the super cool gift he got Jay, a high-tech outdoor grill. Claire and Mitch decide they will “offer” to pay back the money Jay loaned them ages ago as their gift not really thinking he will take them up on it, and Gloria teaches Manny and Luke a lesson about drinking, while Andy gets real awkward with Haley when she brings over her new doctor boyfriend.