Guess Who's Coming to Dinner
S3, E8: In the wake of learning that Bruno and Peia are married, Clark works to reignite Lois' interest in taking Bruno down; Natalie meets Matteo's parents for the first time, with disastrous consequences; Jordan interferes with Jonathan's training.