Guilty Treasures
S2, E17: Cappie and the Kappa Tau's scramble to return a stash of stolen goods from around the campus after an Omega Chi pledge breaks in and discovers the stockpile. Will the Kappa Tau's get it all returned before being busted by campus security? When Rusty gets partnered up with Andy to return a stolen football to the athletic department, he ends up confessing to stealing a kiss from Jordan, leaving Andy feeling betrayed by his big brother. Meanwhile, Casey tries to help Max land an exciting international internship by sneaking him into an exclusive faculty party, where a visiting professor (Dr. Stephanopoulos played by Helen Slater) in attendance is looking for a good intern. Ashleigh continues to struggle with whether and how she should go public with her relationship with Fisher, and Rebecca turns to Calvin for advice as she begins to question her own sexual identity after she kisses a girl - and liked it!