Halloween 3: Awesomeland
S6, E6: Even though Halloween is Claire’s holiday, she allows Phil to take over this year so instead of her usual fright-fest theme, he decides to turn the house into AwesomeLand! Gloria picks out Princess Fiona and Shrek costumes for her and Jay but Jay decides he wants to be Prince Charming complete with a full head of gorgeous hair, and with the hair comes a new sense of confidence. Elsewhere, Cameron gets overwhelmed by the day’s activities and Mitchell has closing arguments for a huge case, and it doesn’t help that the stenographer is dressed like a spider.