Halloween
S2, E6: Claire loves Halloween and is gearing up to spookify the Dunphy house for the trick or treaters. She gives each family member a role to play, but none of it goes quite right... Cameron can't shake a traumatic childhood experience and hates the holiday, Mitchell has had a terrible day at work, and Gloria is acting weird after Jay and Manny teased her about her accent.