Hawaii Five-0 Hana Mao 'Ole Ka UA O Waianae
S9, E25: The crew continues to hunt down escaped criminal Aaron Wright before he can sell cyber-weapons to the highest bidder. Elsewhere, the lives of McGarrett and the team members are put in danger when a visitor comes to headquarters to make amends.