Hanoi Hilton
S1, E3: The Hanoi Hilton, an American POW prison from the Vietnam War, is situated in Hanoi, Vietnam. Prisoners include John McCain, a group of airmen who invent a secret communication code, and Jeremiah Denton, who sneaks messages home on live TV.