Happy Birthday, Lee Harvey Oswald
S1, E7: It's October 1962, and the threat in Dallas continues to build. Jake must take drastic action to establish the full dimensions of the threat to Kennedy. Jake is hit with an unexpected death and a bitter betrayal from one of those closest to him.