Happy Go Lucky
S2, E21: Veronica takes the stand in Aaron Echolls's murder trial, and is distracted during final exams while waiting for the verdict. Meanwhile, Keith takes new evidence about the mayor to Lamb, and Weevil asks Mac and Cassidy for help to pass algebra.