Hard Knock Life
S2, E6: An exhibition rematch of the Beverly Eagles vs. South Crenshaw creates tension for the players, especially when Darnell proposes a bet that Spencer can't refuse; Jordan realises that he needs help and turns to Billy and Laura for support.