Hard Landing
S1, E7: Mr. Dalaga ups the pressure on Sami. Bosko is briefed on the scope of Valhalla. Jerome is advised to listen to his horoscope. Martian's hand is forced when Poppy's life is under threat; with Henry and the team he strategizes a high-risk recruitment.