Hare Remover
S16, E6: Elmer Fudd, the mad scientist, tries to test out some new beast-transforming potions on Bugs and then on himself. When Fudd leaves to eat grass, a bear enters his lab with Elmer's hat on and Bugs thinks Fudd's turned into a bear!