Harmony
S4, E7: Max and Bloom are shocked when a deadly ambulance crash reveals a dangerous plan; Fuentes pressures Iggy to take on patients; Sharpe realises her cost-cutting has adversely affected her department; Reynolds, Baptiste and Malvo try to reach an accord.