Haunted
S1, E7: Stefan tries to help Vicki control her bloodlust as her actions become more dangerous, and Elena works to persuade Jeremy to keep away from her. Is Vicki starting to embrace her new thirst? Elsewhere, at a Halloween party, Damon is surprised by the strength of Bonnie's powers.