Hawaii Five-0 Hau'oli La Ho'omaika'i
S4, E9: A secret service agent is murdered while the president is travelling to Oahu. Meanwhile, as Thanksgiving approaches, McGarrett's Aunt Deb visits and shares a stunning secret.