Havana
S1, E5: Once Shepherd convinces Keaton that Anna Cruz is a mole inside the FBI working for Tal, Keaton decides to keep his enemies close. With a fox in their henhouse, Keaton and the team spy on one of their own, hoping Cruz will lead them to Tal.