Hawaii
S1, E23: Jay could not be more excited to do nothing but indulge and relax in this tropical paradise, but then an unexpected reality check dampens his plans. Meanwhile, Phil is determined to make this trip romantic for Claire, Mitchell and Cameron have opposing views on whether to sightsee or not to sightsee, and the kids get into a little bit of mischief when left to their own devices.