Hawk from a Handsaw
S1, E3: Henry questions Martian's thinking. Bosko is briefed by Langley on a top-secret operation. Poppy makes a startling discovery. Martian confronts Sami about why she's in London and finds a needle in a haystack, before a heated session with Dr. Blake.