Haylias
S3, E5: When Hayley decides to move to France because of imperialistic oppression, Stan will do anything to stop her, including revealing the fact that she was brainwashed as a child by the CIA. Feeling desperate, Stan activates her trigger word and gains control over Hayley against the advice of his boss.