Heart Broken
S4, E15: A fun Valentine's Day romp between Phil and Claire's alter egos, Clive Bixby and Juliana, takes an unexpected turn that lands Claire in the hospital and with a diagnosis that she doesn't take lying down. Meanwhile, Gloria and Jay's attempts to be romantic keep getting interrupted by the kids, which drives Gloria crazy, and Cam and Mitch host a wild Valentine's Day Lonely Hearts Party that leaves them hung over the next morning, trying to piece together what happened and, more importantly, why Dylan is now living with them.