Heart of Gold
S4, E18: The truth leaves Emma reeling, Gold blackmails Regina as his quest for a happy ending becomes more urgent. In a flashback, Robin Hood heads to Oz to steal a magic elixir after making a deal with Rumpelstiltskin.