Heart
S2, E17: While investigating the death of a lawyer who appeared to have been killed by a wild animal, Sam and Dean realize they are actually tracking a werewolf. When it seems as if the lawyer's secretary, Madison (Emmanuelle Vaugier), will be the werewolf's next victim, Sam--who is immediately attracted to Madison--offers to stay overnight to protect her. Dean heads out to hunt the animal and is stunned by what he finds.