Heaven Can't Wait
S9, E6: Exiled from the bunker, Castiel gets a job at a Gas-N-Sip and actually starts to enjoy life as a human. A headline in the local newspaper about some disappearances in the area catches his eye, so he calls Dean to help him investigate the case. Dean knows he needs to keep Sam/Ezekiel away from Castiel, so he tells Sam that he and Kevin need to stay and work with Crowley to decipher the tablet. Crowley agrees to help Sam and Kevin... but in return he wants one phone call to Hell.