Hector Lives
S4, E8: When one of Gab Langton's attackers is found dead on an oil rig site in neighboring Cumberland County, Walt suspects foul play. Meanwhile, Vic begrudgingly reconnects with deputy Eamonn O'Neill to track down oil worker and conspiracy theorist Archer Loftus (guest star Lew Temple), and Cady worries that Henry might be involved. Whether corruption at the oil company or Hector-style justice is at fault, Walt must act quickly before before another victim falls prey.