Heightmare/Be Like Tufflips
S1, E3: Sanjay is finally big enough to go on the scariest carnival ride in 'Heightmare', and then in 'Be Like Tufflips', Sanjay dresses like Remington Tufflips and is mistaken for his hero. (S1, ep 3)