Hemlock Grove Hemlock Diego's Policy Player's Dream Book
S2, E5: Olivia receives bad news. Destiny and Peter are updated on Lynda's hopeless case. Johann finally reveals his work to Roman. Miranda gets checked out by a doctor. Shelley contacts Norman for help. A desperate Roman seeks aid from Johann.