Here's The Tea
S2, E5: ... DJ Pauly D And Vinny. The suite is shocked when Pauly and Nikki rekindle their rocky romance. The girls devise a plan to expose Antonio's 'cheating'. Derryn hooks up with a stripper. (S2, ep5)