The Hard Times of RJ Berger Here’s to You, Mrs. Robbins
S1, E4: In order to buy Jenny Swanson a gift for her Sweet 16, RJ gets a job helping the seductive swinger, Mrs. Robbins. Meanwhile, RJ’s new work schedule takes a toll on his friendship with Miles, who searches for a new best friend.