Hi Venus
S1, E3: Ye Shi Lan is finally back to Anxing Hospital. Just when she thinks that she can start a new life, she is called to the president's office shortly after she arrives at the hospital. Although she has been having doubts about Lu Zhao Xi's identity, she finally gets to know that Lu Zhao Xi is really the new president after seeing him again in the hospital.