Hide and Squeak
S2, E14: A cute mouse appears in the farmhouse and terrorises the Farmer. Pidsley the cat is ordered to dispose of the rodent. When the mouse takes refuge in Shaun’s fleece, the flock persuade him to protect their new friend from the pitiless cat.