Hildy
S1, E3: Marshall seeks advice from his old mentor, Hildy. Copano and Harrington are drawn further into the mystery of the mushrooms obtained at the raid. Frances has gone to Geneva with her boyfriend Nick (and Rick) but can't resist the call of the mushroom.