Hilter
S3, E7: Jesse, Tulip, Gran'ma and Starr form an uneasy partnership in order to free Jesse from Angelville and potentially avert the apocalypse. Meanwhile, Cassidy learns to stop worrying and love Eccarius, but at a cost.