Hit the Floor
S21, E9: The aftermath of the convenience store shooting brings chaos to Grey Sloan; Ben hits a wall with his new emergency preparedness plan; romantic tensions surface for Owen; Amelia and Winston disagree over the surgical plan for a young patient.