Ho-Ho-Hollo
S1, E6: It's the holiday season at St. Denis; Alex and Ron care for a patient whose diagnosis is not what it seems; Joyce enlists Serena's help to boost St. Denis' online presence; Bruce and Matt help a Santa in need.