Hold Our Ground
S8, E10: Members of Firehouse 51 are dismayed to learn their boundaries have been redrawn to overlap with an adjacent station, and problems quickly arise. Casey and Gallo hunt a missing piece of equipment. Brett and Foster find themselves at odds.