Hole in the Wall
S4, E1: As Raylan (Timothy Olyphant) investigates a burglary that’s uncovered a diplomatic courier’s bag hidden in his imprisoned father’s house, a new preacher’s ministry cuts into Boyd’s (Walton Goggins) drug trade.