Intezaar: Koi Aane Ko Hai Holiday in Alibaug
S1, E2: Neil a film maker, is forced to bring along his wife Alia to Alibaug for a recce. But as soon as both arrive their Alia feels that the place is very weird and there is something mysterious. But Neil dismisses her concerns.