Holy Macau!
S16, E13: The final five chefs travel to the Chinese territory of Macau. Graham Elliot, who has a restaurant in Macau, introduces the chefs to a market full of fascinating ingredients and challenges; the chefs throw a party celebrating the Chinese New Year.