Home is Where the Fort Is
S5, E16: Kevin and Scotty sign the adoption papers and try to make Olivia comfortable in their home. Meanwhile, Justin's homeless vet friend is now working at Scotty's restaurant, Paige is upset when she is dumped by a boy she likes, while Nora and Sarah go to Washington for Evan's birthday party. There, they also to catch up with Kitty.