S1, E12: Frank makes a damning confession to Agent Madani and agrees to help with the hostage exchange to save Micro’s family. However, not everything goes to plan and a shootout leaves Sarah wondering what to believe. With Frank in his hands, Rawlins goes in for the kill, once and for all.