Homo for the Holidays
S2, E7: Jack's mother Judith makes a holiday visit. When she suspects Jack of having a relationship with Grace, it quickly becomes apparent that Jack has kept his sexuality a secret from his mother. In an attempt to bring it out into the open, Will and Grace invite Judith for Thanksgiving dinner, but she has a holiday surprise of her own in store for them.