Honor Thy Fathers
S5, E21: Oliver returns to the Mayor’s Office and faces one of his most pressing issues yet – the forced release of dozens of violent criminals prosecuted by Adrian Chase. Meanwhile, a crate is delivered to Oliver’s office containing a mysterious corpse encased in concrete.