Hook, Line, and Sinker
S5, E2: Max tests a bold new cost-saving programme that could help New Amsterdam; Wilder struggles with a patient's decision to refuse life-saving surgery; Reynolds comes to a realisation about his father's behaviours; Iggy takes the leap into online dating.