Hook Man
S1, E7: In a small college town in Iowa, Sam and Dean encounter the infamous "Hook Man," a vengeful spirit who kills his victims with a shiny hook that serves as his hand. Sam and Dean learn that all the victims are connected to the daughter of a local minister. They race to find and destroy the Hook Man's bones before he comes after them.