Hope is Not the Goal
S1, E4: When two students go missing, Alaric sends Hope, Lizzie, MG and Landon to Mystic Falls High to investigate. Elsewhere, Josie helps Rafael adjust, and an unsettling discovery puts Alaric and Sheriff Donovan at odds with one another.