Hot And Bothered
S6, E6: In the midst of a heatwave, Dr Shaun Murphy and Dr Danica Powell are at odds when it comes to their patient's surgery. When the hospital loses power, Lea and Dr Aaron Glassman are forced to come up with a quick solution.